Bikramyoga och Gbg

Hej! Veckan har gått väldigt fort och nu är det redan helg, skönt!

I fredags var jag anatomitutor och ledde den sista dissektionen innan de som går termin tre ska ha sitt förhör. Passet gick jättefort och var så kul. Missade några föreläsningar men har typ kommit ikapp nu i alla fall.. Vi har även haft några grupparbeten och redovisningar som har gått bra. Har passat på att göra massor av matlådor med lax, ris och créme fraische-sås med smak av örter också. Blev väldigt gott!

Igår kväll åkte jag och Adina till en yogastudio på Skanstull där vi körde bikramyoga! Det var ett 90 min pass i 40 graders värme och alla var helt dyngsur efter första övningen. Det var verkligen roligt så jag köpte ett prova-på-kort där i en månad! Det var ju väldigt speciellt att träna i ett så varmt rum, men det kändes jättehärligt efteråt.

Såhär såg jag ut efter skolan igår när jag glömde paraplyet.

Idag har jag varit på föreläsningar i skolan och nu sitter jag på tåget till Göteborg!

Lämna en kommentar