Olssons skor och Vaxholm 

Hej! I fredags var jag anatomitutor, vilket var jätteroligt, och på kvällen träffade jag mamma och Fredrik och åt tapas på Aqui på Sveavägen. Det är så god mat där och väldigt stora portioner. Vi hade fem tjejer bredvid oss som beställde in över 30 rätter som täckte hela bordet.. Det var inte mycket som blev uppätet där! Jag tog chevréost på bröd och quesedillas. Mamma tog kycklingspett och patatas bravasen på bilden. 


Efter middagen åkte jag hem till Linnéa och sedan gick vi och Adina ut till Olssons skor vid Odenplan. Jättebra kväll!


I lördags tog jag, mamma och Fredrik en båttur till Vaxholm på morogonen och var där under dagen. På eftermiddagen tog jag en promenad hemåt och var hemma resten av kvällen. 

Det var så fint under en av broarna till gamla stan! 

Igår packade jag ner massa grejer från rummet som mamma och Fredrik tog med sig till Göteborg när de åkte hem på morgonen. Därefter åkte jag till Linnéa och pluggade och på kvällen gick vi på bio på söder och såg Skönheten och odjuret. 


Nu är jag på väg till Karolinska sjukhuset för två obligatoriska seminarier! 

Lämna en kommentar